- Jag vet att de löser sig, jag vet att de kommer bli bra.

Söndagen, blev det stan med Amanda, Filippa och Jens. Kollade runt lite, men var inte så sugen på att shoppa, konstigt nog. Plus att vi åt världens godaste pasta, va ju lätt värt 100kr, eller inte? Träffade även på Max, rolig kille de där. haha Åkte hem och var hemma till 8 och då bestämde jag för att följa med till bowlan,kände att jag behövde byta umgänge, sjukt längesen jag träffade österby folket.

När vi kom var det självklart värstaste kön, fryste sönder fötterna men de va de värt. Träffade på allt och alla som man kände, men jag var fruktansvärt lugn för att vara jag men lika glad var jag för de, om inte gladare :p
Tack för de tjejer! Sjukt bra kväll/natt ;)







Måndagen, var jag sjukt seg hela dagen, Hanna kom hem till oss, käkade och sen gick vi hem till henne och Amanda, bestämde oss för att kolla på Step up 2 men båda slocknade på engång ;) Sen åkte vi och solad, man måste ju få upp brännan innan man åker ! Galet, jag behöver de här, behöver sol, värme, mina två bästaste vänner, komma bort från örbyhus, komma bort från Sverige.. 

Men som Hanna sa,
- Kan du känna ibland att man mår dåligt utan att veta varför? 
- Den frågan har jag ställt mig tusen gång..
Amanda-  Ja men de är de som kallas depression. KUL Hanna.. haha

Ja ibland vill man bara försvinna, blunda och aldrig mer behöva öppna ögonen igen,
Men jag vet att de löser sig, jag vet att de kommer bli bra.


Jag läser dig utantill..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0