No more waisting time, you can't wait for life.

Äntligen bär det snart av igen, dock inte lika länge som när jag var i Syd Amerika och inte lika långt bort. Nu ska jag åka ner till mina två bästaste, Michaela och Rebecca , dom flyttade ner till Teneriffa, Playa de las americas i Oktober. Men jag kommer bara stanna 2 månader. Men känns så otroligt skönt att komma bort från allt, ni som känner mig vet ju hur jag är. Allt blir lite enklare så, eller? haha

Men ett stort hål kommer fyllas upp igen, nämligen min käraste Michaela.
Min mikkis, mi corazon. Gud vad jag saknar dig, Har behövt din vid min sida varje dag.
Men snart så är vi tillsammans igen! <3
Idag så är de juldagen, den dagen vi alla flickor brukar åka till möbeln, men idag så avstår jag. Ni får klara er utan mig ;) lika bra så tror jag eller vad säger du Amanda? Eller Hanna? Ha de så sjukt roligt!
Nu måste jag hoppa in i duschen sen äta mer julmat, och bara vara hemma och mysa, spela lite tv-spel? film? De visar sig. De enda jag önskar är att min telefon inte ringer och folk frågar efter skjuts hem inatt, brukar inte kunna säga nej..

Jag, Michaela och Rebecca i Venezuela.. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Mick

Men nutte love! Ahh saknar dig med alskade! Snart snart snart ar vi tillsammans igen <3 inget kan skilja oss at! Pusss

2010-12-28 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0