- Planka in på grannpoolen..

Jaha dagarna rusar förbi. Igår skulle vi gå ner till våran pool, men den är avstängd för renovering. Så han skickade oss till grann poolen. Han sa typ: Ni kan gå till eldorado, dom märker inget och dom kommer inte säga nej till er tjejer. haha Så de var bara att hoppas på de bästa då! De gick fin fint kan man säga. Så vi hängde där idag med! Sen gjorde jag min naglar kl 18.00 as skönt att ha fräscha naglar.. Sen då? inte hänt så mycket mer.. Michaela är ledig imorgon och torsdag. Så imorgon ska vi schteeka lite mer, när de är så varmt som de är nu vill man bara ligga sola och bada! Men torsdag tänkte vi gå på marknad :) Sen imorgon måste vi iaf gå till viking en sväng, kom ju på att vi kritade ju förra gången vi var där.. Vet inte för hur mycket. haha Så morgon dagen ser ut som att bli träning, sola och bada, sen viking en öl eller två iaf.. Älskar att vara här, förstår ni jag har ingeting bokat. Jag bara är och tar dagen som den kommer.. Sen att få spendera den sista tiden med Jens är underbart. Kunde de sluta bättre?

When we first met, i had no idea you would be so important to me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0