- Vamos a la fiesta..

Utgång blev de iaf, och en eller två öl de kan diskuteras. haha Onsdags kvällen började med att jag och mikkis dela på en vin flaska här hemma, lite lull lull sådär skulle vi ner till viking och betala av våran skuld. Men de slutade inte där. De vart RBV hela kvällen shotar hit och dit. Spelade biljard gjorde vi med! Hade absolut ingen koll på tiden. Men när viking stängde åkte vi till en salsa klubb. Sen vidare till Veronicas ett uteställe. Tror de stänger 6, utanför stötte vi på humle och dumle. Två svenska killar, hur sköna som helst. Iaf vart det efterfest på deras hotell. Men när kl var kvart över 8 började jag bli lite sliten. Så när jag kommer hem full som en kastrull, är rebecca hemma och sminkar sig hon ska ju nämligen gå till jobbet. haha Ja herregud. Rebbe: Å VAFAN HAR DU VARIT? Strax efter de kommer Mikkis och dom två svenska killarna.. Mikkis är helt blöt, alla kläder hennes hår ser ut som the grudge och helt svart runt ögonen. Dom hade kastat i henne i poolen. Dom gick iaf ner till stranden kl 9 på morgonen jag la mig och sov till 2. Sen joinade jag dom :) Helt klart en sjukt rolig kväll :)
Så dagen igår gick ju ganska fort. Sjukt bakis men de gick bra. Åt mat med dom svenska killarn. Deras sista dag. Sen gick vi hem och städade upp här hemma. Kaos var bara förnamnet.. Vi skulle kolla på film när rebbe hade slutat, tror ni de gick bra? både jag och mikki tok deckade..
Idag gick jag till stranden, legat där och schtekt. Brände mig i ansiktet dock. Mikkis och rebbe började jobba kl 7. Så följde med dom och köpte vin, De är nämligen bas taste tema på viking idag.. Men alla vi tre ba: men vadå jag har inag fula kläder. haha Så vi hoppar nog temat. Men idag blir de lugnt. Dom båda jobbar imorgon.. Så jag tänkte gå upp när dom går upp och lägga mig vid poolen. Bra jävla skönt!
Hasta luego..

17 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0