- Leva livet, kom så ska vi leva livet..

Söndagen blev det viking igen, men bara för att wenne och Tobbe hade kommit :) Eller? haha JO sjukr sliten, men man får ställa upp för laget. Härjade med dom tills de stängde iaf. Sen åkte jag hem och stannade på Hola ola. Mat stället vi brukar fyllekäka. Godaste tonfisk baguetter! Kände mig lite ensam eftersom både Mikkis och Rebbe lämnade mig ensam. ;) Så ringde till Jens och pratade väl upp 100 kr. Men de var så värt de! Tok deckade iaf när jag kom hem!

Igår slappade vi bara vid poolen och spleade chicago hela kvällen. Idag blev de stranden. Wenne och Tobbe kom förbi med högtalarna och öl. Så vi njöt av solen, värmen och bra sällskap :) Sen gick vi till Mikkis jobb och åt buffe :) Hur gott som helst. Kollade på flamenco show. Grymt, fattar inte hur dom gör de. Helt imponerad! Sen gick jag hem före alla andra så jag kunde ha skype date med Jens. :) Nu börjar dagen dra ihop sig så ska krypa ner i sängen och kolla på the last song som jag somnade sist till :p
Btw, sover sjukt dåligt nu, dom senaste dagarna. Jag och Rebbe delar ju säng, och Mikkis och hennes lille bror Freddy delar, men sängarna är brevid varandra. Så ja man kan säga att vi sover fyra i en säng. haha Men av en konstig anledning vaknar både jag och hon upp av att antingen ligger Freddy på mig eller Mikkis. Så hur vi ska lösa de här, vet jag inte. Men de måste göras! haha
Du är den enda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0