- I never felt like this before..

Nu har man väl blivit människa igen. Eller kommer man någonsin bli de? haha utgång igår, Men de blev bara jag och Mikkis. Rebbe stannade hemma. Men Jag och Mikkis var taggade. Så de blev åter igen Viking. Inte så mycket folk, förmodligen för att de är lågsäsong nu. Men det spelar ingen roll, Att få spendera min tid med min bästa vän Michaela som jag konstant saknat hemma i sverige kunde vi lika gärna sutti på en parkbänk. Så sjukt att man inte har träffat varandra på så lång tid, men ingenting har förändrats. Allt är precis som de ska.
Vaknade och väntade och väntade på att Mikkis skulle komma hem, men när hon väl kom hem var de as mkt moln. Dumma dig! haha Så vad har vi gjort, gick runt strandpromenaden, åt på donken. Kom hem pratat med min underbara Jens, Hanna med ett litet tag ;) Nu ska vi sätta på en film, jag ville dock gå till gymmet. Men Mikkis har ont i huvudet. Skoja inte om jag har träningsverk, om jag lägger mig ner, får jag stanna där, kommer knappt upp.. Haha

You will always be my best friend,
you know too much..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0