- How wonderful life is, now you're in the world..

Nu ska jag lägga mig i sängen med Rebecca och kolla på en film. Lugnt idag med men de behövs. :) Men imorgon är både Michaela och Rebecca lediga! Så vi ska träna först sen stranden och sen blir det tacos och Sangria här hemma. Sen bär det av mot viking, all in!


Jag kan inte få nog av dig. Du finns i mitt huvud hela tiden. Du är de första jag tänker på när jag vaknar och sista innan jag somnar. När jag drömmer, drömmer jag om dig. Den känslan jag har i kroppen nu, är den underbaraste känslan. Det kallas kärlek. Varje gång jag ser dig så kan jag inte sluta le. Det prirrar i hela kroppen. Mitt hjärta är ditt. Jag är heelt såld..


The greatest thing you'll ever learn
is just to love and be loved in return..

Kommentarer
Postat av: E

Aew =)

2011-02-02 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0