- Jens, Jens, Jens :)

Fredagen härjde vi på viking och vidare till tramps! Det var en bra kväll och alla var peppade. Blev lite för mycket av de goda för en del ;) Men sånt som händer min älskade vän.. Been there, done that! Dock kom vi hem 6 halv 7.. Kl 8.15 ringde klockan, Piff som följde med oss hem var fan våran väckar klocka kan man lugnt säga. OMG han hoppa runt skrek, så de var bara att kliva upp! Vi hyrde bil och tog oss sakt men säkert oss upp mot toppen. Över 3000 meter. När man kommer upp i sånna höga höjder är de lätt att man får tungt att andas plus att vi var bakfulla. Kanske inte så där jätte smart att dricka dagen innan.. Men iaf Grymt coolt var de. Molnen under oss och där stod vi på en vulkan. ha Lite läskigt var de plus att de var iskallt, självklart hade jag bara short. Sen åkte vi mot Santa Cruz och shoppade. :) Vi var hemma runt 9 tiden.
Igår åkte familjen Gustafsson hem kl 6.00 Så men klev upp och sa hejdå. Sen sov vi till 10-11 Sen pool häng igen :p runt tio tiden gick vi ner till Magic ist för san telmo och tog en drink och rökte vatten pipa! Hur mysigt som helst. Dock slutade inte kvällen där och en drink blev de inte heller. Malibu och sist men inte minst hamnade vi självklart på viking! Men de var en bra och lugn kväll igår. :)
Idag är de måndag och jag orkar ingenting. Har inte ens gått utanför dörren. tänkte att ja skulle gå ner till poolen, men är ganska less på de nu.. haha Hur man nu kan bli de? Så jag tänkte joina rebbe som ligger redan i sängen och sover. Sen stor städa senare ikväll.. Och imorgon är det den dagen jag väntat på enda sen ja kom hit! Åhh Jens :)
Idag är de inte en vanlig dag, för idag är det Jens födelse dag.. HURRA, HURRA, HURRA!! Hoppas du får en underbar dag, önskar jag kunde varit där med dig. Men du kommer imorgon så vi får ta de då :)


Who do you think you are?!
Laddar upp mer bilder sen, internetet är ju inte de bästa här. haha
1 dag kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0