- Lördag..

Fredagen blev grymt lyckad kväll. Bad taste temat var ju sjukt roligt, iaf för dom som följde det! De var riktigt mycket folk och de dracks malibou cola hela kvällen. Sen var de live band också men massa gamla svenska godingar :) Tack för igår tjejer!

På tisdag kommer Michaelas "plast" mamma och hennes två bröder. Så då blir vi 6 här. Herregud! Hur ska vi få plats? Nej men de går nog bra. Men roligt iaf, Virre är en som som vill schteka så ni vet vart vi kommer hänga hela förmiddagarna ;) Sen den 1 Mars kommer ju Jens ner. Åh älskade, ska bli hur mysigt som helst. Så möter upp honom på flygplatsen :) Min Jens!
A, nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt på Sons of Anarchy. Som Rebbe fick låna av sin kära kollega Gustav :) Rebbe är heelt besatt redan. Igår när de va dunder väder så låg hon inne hela dagen. haha Plus att dom andra ligger före mig så kan vara skönt att komma ikapp så vi kan kolla tillsammans.


16 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0