- Nästa Viking..

Idag har vi legat på stranden ett tag, det blev dock molning, vilket de ska vara resten av veckan. Men vad gör väl de när jag ska vara här ett bra tag till :p Sen dödade Rebecca mina armar på gymmet, eller döda och döda men träningsverk kommer finnas imorgon.. Nu har vi ätit faihitas och dricker sangria. Jag ska snart samla kraft att fixa till mig innan utgång! Hjärtat bokade biljett igår. Och idag bokade jag biljetten hem tillsammans :) Mysigt, och gud vad jag saknar honom. Känns som en evighet sen jag träffade honom. Rebecca sa till mig idag, när Jens kommer, kommer jag skrika HALLELUJA! haha så mycket pratar jag väl inte om honom? Eller? Åhh min Jens..
--> All in, ding, ding ,ding!


Love makes you do crazy things..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0