- Never repeat the same mistake, unless it's worth it..

Okej, igår så såg vi "Charlie St. Cloud", säger bara OMG om vi låg och grät som små barn inne i vårat sovrum. Gud tanken att förlora, jag kan inte ens tänka på vad som skulle hända. Skulden? Nej jag dör. Att förlora ett syskon, förstår ni, de bästa ni har.. Måste ses iaf.

Vaknade 10, gick upp och åt gröt och packade allt sen mötte jag upp Mikki utanför hennes jobb så gick vi ner till stranden, och JA äntligen strålande sol, inga moln :) Jag och mikkis lagade pasta carbonara. Sen lag jag mig i sängen och skulle vila, men jag skulle bara spela fruit ninja en gång till, eftersom Jens tog rekordet precis innan jag skulle åka, måste ju slå de innan han kommer ner :p Men vad händer ? JO 808 poäng! Wiiiee Jens rekord va 641. In your face ;) Mikkis kommentar, Meehhh åhh nu har jag ju verkligen ingen chans :p Vi är helt nördar när de gäller spel, eller överhuvudtaget någonting man kan vinna i..
Rebbe och hennes kolleger ska gå ut idag. Men Mikkis bangade på engång.. Så vafaan jag stannar också hemma. Alla i min familj hör ni? jag stannar inne en fredag med mikkis och kollar på skräck film och bara myser.. Den ni ;) Men mitt knä måste vila lite och alkohol är inte så bra har jag hört när man tränar.. Tränade styrka idag, mina armar dödar.. och min mage, okej hela överkroppen om man säger så.. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite här hemma innan min sambo kommer och joinar mig :)
Mañana

You´re always on my mind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0