- Queens of the beats..

Sondag och ar bra sliten.. Dom senaste dagarna har varit sjukt bra! Sola och badat och festat alla tre dagarna. Som jag sa. Men dom andra ick ut igar med, men jag lag hemma och kollade pa The last song. Hann bara se 20min sen dock deckade jag. haha Men iaf sa skulle vi pa Siam park, jatte stort vatten land, men alla var grymt bakfulla och vadret var inte pa topp.. Sa jag gick ner till poolen, rebbe joina mig. Men familjen gustafsson gick pa djurpark..
Men idag blev de iaf Siam park. Shit vad roligt, man blir barn pa nytt.. haha Det var jatte stort och massa olika banor. Sen hade dom konstgjord sand och poolen var as stor och var 40 minut latt de ett ljud som var ett tecken pa att vagorna kommer strax, hur coolt ar inte de? Vagor, hur stora som helst i en pool. Vi leka och var verkligen barn. haha Grymt bra dag. Sen bestamde vi oss for att ata fahjitas. Hela dagen har varit underbar. Sitter pa ett internet cafe nu sa har lagt upp bilder pa FB. Tar ju sjukt lang tid hemma.. haha Sa har pratat med underbara Jens 1 timme nu. Shit han kommer snart. :) Helt underbart! Alskar mitt liv, alskar min familj, alskar min vanner, alskar allt. Kompis de gar bra nu!
Fick ett sms tidigare idag..
- Hej alle! Vi borjar bli rastlosa har! Vad hander ikvall?
- Hej , Vem ar de?
- Fredrik :)
- Vilken fredrik? :p
- :( trodde de inte fanns fler an jag! Wenne! Fredrik av Fredriks.
Haha, Han ar i playa de las americas, visste ju att han skulle komma. Men hade helt glomt bort att de var den har sondagen, dagarna gar fort nu! Sa ikvall ska jag visa grabbarna vart man ska hanga ;) All in!
9 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alle, dom har vågor i poolen i Sandviken med ;)

2011-02-22 @ 03:56:45
Postat av: alexandra

Asså Hanna, de är inga små vågor i en inomhus pool. Nu snackar vi 2-3 meters vågor i en utomhus pool.. Så Sandviken kan slänga sig i väggen.. ;)

2011-02-23 @ 01:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0