- Tonight is the night..

Fredag, fredag :) Wiee de innebär en dag närmare till tisdag, och vad händer på tisdag? :D som om ni inte vet.. haha Ikväll är de fest som står på schemat. Vi är ett gäng och så ska jag ringa Wenne och dom senare.. Om jag känner dom rätt så kommer dom festa vilket fall. As taggad iaf. Förra veckan blev du ju lite mkt om man säger så. Men den här veckan har varit lugn, fruktansvärt lugn. Men fruktansvärt skönt!

Ställde kl på 9.30 drog med Rebbe till gymmet. Köpte frukost, Rebbe började jobba kl 3 och fam. Gustafsson gick på shopping runda! Så har legat nere vid poolen och lyssnat på pepp musik helt själv. Underbart :) Nu väntar jag på att Jens ska logga in på skypen ;) Sen ska jag nog slå på en film innan de blir fullt hus igen. haha

4 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0