- Torsdag..

Igår gick jag och Mikkis och gymmade, riktigt skönt! Sen vart de pool häng hela dagen. Lite senare gick vi på stan och shoppade, eller jag köpte inget. Väntar tills vi åker till santa cruz. De ska vara grym shopping där säger tjejerna. ;) Tror vi ska hyra bil och åka upp till vulkanen tedie på lördag. Så då kommer vi stanna i Santa cruz :) Hoppas vi får tag på en bil bara.. Alla som skulle till egypten har förflyttas hit till teneriffa så är sjukt mycket turister.. För de mesta äldre :p
Torsdag och dagarna bara rinner iväg! Ska gå och träna nu. Simma tänkte jag och styrka. Sen blir de pool häng hela dagen igen. Familjen Gustafsson ska ut och åka båt och bada med delfiner :) Jag väntar till Jens kommer så vi har lite saker kvar att göra! Snart, snart.. Tror inte ni förstår hur mycket jag längtar!

Hasta luego





5 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0