- Torsdag..

Ja då var vi 6 stycken här i lilla lägenheten! Men de är roligt, full rulle heela tiden.. haha Det har inte hänt så mycket dom sensate dagarna. Hämtade upp familjen Gustafsson i tisdag på flygplatsen. Nästa gång jag står där så väntar jag på dig. Wiiiee blir pirrig i hela kroppen när jag tänker på de. Men de känns som en evighet kvar.. Stranden och poolen de är där vi hänger nu. De börjar arta sig, snart går jag om Rebbe och hon är blatte, så hon ska fan va neger. haha
Igår var vi ut en sväng och härjade, visade Virre och Teddy vart man ska hänga.. Men kom hem runt 5 så rätt tärd om man säger så. Men "ving grabbarna" bjöd över oss ikväll både Mikkis och Rebbe är taggade. Så va fan, man lever bara en gång eller hur var de. Asså jag ska ju inte klaga dom jobbar ju.. Men imorgon är det den stora dagen den dagen vi planerade att vi bara skulle gå ut på..  Så 3 dagars? Njaee, eller? haha ni känner mig, klart jag inte bangar! Sen lördag morgon ska vi till Siam park, jätte stort Vatten land! De blir najs ;) Vill bara att dagarna ska gå, känns som de kvittar vad vi gör bara dagarna går fort.. Den som väntar på nå gott, väntar ALLTID för länge!
¨
11 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0