- All you need is love..

Började dagen med att gå upp kl 12. Städade hela lägenheten, den var sjukt lortig som Mikkis kollega Theres sa. :p haha Sen var det dax ner mot stranden, men nej värdet var inte med oss idag. Så Mikkis visade mig runt lite här och var. Gick längst stranden och satte oss och åt mat, pasta med skaldjur. Sen gick vi ner mot "gå gatan" som jag kallar de. Åh jag bara älskar de, dom har BERSHKA. Älska! Så köpte ett par byxor, för 19 euro! Det är ganska kallt här på kvällarna, eller kallt och kallt, men som en svensk sommar kväll.. Sen så började Mikkis att jobba kl 7, Så hon förklarade för mig hur jag skulle gå till mat affären, de lät typ, upp där sen höger sen svänger du vänster gå en bit fram sen ser du. Okej? haha Hittade de iaf tillslut, men sen då när jag skulle hitta hem? Nu hade ju allt blivit mörkt också :p Frågade ett par iaf om vägen så de gick bra att komma hem som tur var. Men sen när jag kommer hem, så har jag fått fel nyckel så får springa ner till receptionen, så han var snäll och hjälpte mig, de var bara jag som satte nyckeln i fel hål dock. haha Tur att de hände nu, tänk mig om jag hade varit full och skulle få upp dörren med rätt nyckel men i fel hål. Ja ni..

Hade skype date med Jens för ett tag sen. Nutte då! Snart hjärtat, snart <3

Har precis gjort fruktsallad som jag och Rebecca ska snart äta och kolla på ett avsnitt av sol sidan.. Dom har ingen aning om vad de är, haha Hur bra som helst är de iaf! Sen kommer Mikkis hem, så vi tänkte ha filmkväll idag :) Imorgon är Rebecca ledig :) Så vi ska träna vid 10, så får träna överkroppen då. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Mitt hjärta är ditt..
Jag svävar på rosa moln..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0