- Du, du, du :)

Igår gjorde jag verkligen inte ett skit, har nog aldrig haft så tråkigt.. När mamma och Filippa kom hem vart jag överlycklig, äntligen någon jag kunde prata med.. haha Vid 7 tiden hoppade jag över till Amanda och Hanna. Satt och snackade skit om allt.. När jag skulle hem, gick Jens och mötte upp mig, så skulle jag hoppa hem till han. Visst de är inte långt, men de tar tid med kryckor kan jag lova. Plus att man får hur ont i händerna som helst. :p Sen kollade vi på dom första avsnitten av solsidan, haha hur bra som helst!
Blev väckt runt halv 10, du är för underbar! Kaffe på sängen plus att han åkte och köpte frukost! Nutte :)
Nu ska jag klä på mig och dona, sen kommer Carro och hämtar upp mig så åker vi och fikar! Sen slutar Emelie skolan runt 12, så hämtar hon upp mig och vi åker hem till österby och myser! Underbara vänner som alltid ställer upp <3
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0