- Hola Tenerife!

Flyget ner gick bra, men det var timmarna innan som var tunga. Hanna och Jens följde med mig till Arlanda. Kändes lite konstigt att säga hej då, förstod inte att jag skulle lämna er, alla.. Sen tog jag bussen till playa de las americas och Mikkis och Rebbe möter upp mig. Åh mina underbara vänner.. Sen har vi bara suttit och pratar skit om allt som hänt i Sverige och här i Teneriffa. Balkonghäng hela dagen, solen stekte! Sen vid 6 Somnade jag och sov till 10. Var helt slut ! Sen kom dom, dom? Mina sambos eller vad blir de? :p Så nu sitter vi på balkongen och dricker cava! Vi ska strax gå ner till Viking, skandinavisk pub. Dom ska visa mig runt lite.
Imorgon har Rebbe sov morgon till 1. Mikkis börjar 8, jobbigt för henne! haha Men Mikkis slutar 1, så dom byter av varandra. Jag hoppas på stranden imorgon, jag vill bli brun! haha
Skriver mer imorgon! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0