- Nervös finns!

Ja egentligen har jag inte så mycket att skriva, men känns bättre att fördriva tiden med nått.. Ska gå ner till Gullans om ett tag tänkte jag, alla hänger där.. Men vill bara krypa ner i sängen och mysa.. Sen från klockan 1-3 vad ska vi göra då? Hanna och Jens kommer ju antingen vara speedade som kaniner eller försöka hålla ögonen öppna med hjälp av tandpetare. :p Vara vaken är ju ett måste, kommer ju aldrig lägga mig och sova vid 1 då kommer man ju aldrig upp.. :p

Jaha, vad ska man göra sen då? När jag väl har gått in till gaten. Kommer säkert sitta vid baren och lyssna på "all by myself" och gråta? haha Nej men jag vet inte ens om någonting är öppet den tiden..


Jag smeker lätt min hand över ditt ansikte.
Jag behöver inte säga någonting mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0