- Ooooh Fuck..

Lördagen började bra, Men sen gick allt ner för :p tok stressad hem, plockade upp Jens innan. Matchen var inte så bra, vi förlorade med 7-4, Filippas näsa sprutade blod och 4min innan matchens slut, slår jag ihop med en annan tjej och vrider till mitt knä, smärta säger jag ju bara, Gjorde så fruktansvärt ont. Kunde inte ens gå. Så hoppar på kryckor nu :/ Åt pizza med dom bästa och samlade styrka till kvällen, lindade in och hade knä skydd. Trodde de skulle rädda kvällen. Men icke, klarade inte av att dansa, knappt gå. Så mamma stannade kvar så vi åkte hem tidigare.. Surt men de va nog de bästa för mitt knä. Hämtade upp hjärtat och åt korvstroganoff mitt i natten. Tvärr slocknade så fort jag la huvudet på kudden. Ja så de var min lördag.
Känns sjukt tungt.
Plus att chefen är i Egypten, Cillan ledig den här veckan så de är bara jag och Linda som jobbar heltid, och nu kan inte jag jobba. Kommer vara sjukskriven minst en vecka. Så Linda kommer få jobba skiten ur sig, förlåt gumman :( Ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig.. Men hoppas Mia kan jobba lite mer den här veckan! Och jag åker om 2 veckor, kunde de bli bättre? Fan..
Idag så låg vi kvar i sängen tills vi begav oss till akuten i Tierp. Fick vänta och vänta.. Men ska tillbaka imorgon kl 8.00 och röntga. Förmodligen är de minisken eller ledbandet. Hoppas verkligen bara att de är nått annat :( Känner mig som ett ree, kan knappt böja benet. Vart färdiga vid halv 5, så då åkte vi förbi, Jens mamma, Catri och hälsa på :)
Imorgon på schemat, akuten igen kl 8.00, Hanna min ängel kör mig! Sen lär jag åka in till jobbet iaf en snabbis och ringa alla mina kunder. Får ont i magen av de här.. Jag har ju inga tider kvar, jag åker ju.. Ooooh Fuck..
Jag minns det som igår, första gången när du log,
Snubblade pladask på marken och bara dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0