- Resfeber.?

Visade sig vara en spricka i korsbandet iaf. Men behövde inte tömma knät på vätska, tur de, de låter ju lite äckligt :p Sen tog jag tåget 12.15 så hämtade Kajsa upp mig och åkte till grändby. Köpt de sista nu. Så håller på att dubbel checkar allt, och grejen den är att jag är as nojig över att de ska väga för mycket. Med Norweigen är dom sten hårda, men har ett bagage på 20kg sen handbagage på 10. de måste ju funka.. Eller? haha
Sista natten i Sverige på ett tag nu då, för nästa natt lär vi inte sova, kommer ju aldrig palla gå upp.. Vi ska åka runt 3, planet lyfter 6.00. SKÖNT!!

Vi får se vad kvällen har att erbjuda, men jag känner bara för att vara med dom bästa och mysa.


Aa, tror jag fått med mig allt iaf, datorn som saknas dock :p haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0