- Tisdag

Igår så åkte jag och Hanna till sjukhuset, glas halt ute, kan man säga. Men väl när vi va där så gick allting ganska fort, som tur var.. Men dom såg inget ben brutet eller så, men läkaren sa att knät är för svullet och för mycket vätska för att kunna se vad som är problemet, så fick en ny tid om 2 veckor.. Men 4 veckor sjukskriven, just nu känns allt jätte bra, eller??
Så resten av förmiddagen fick jag sitta i telefon kön till försäkringsbolaget. Att de alltid ska ta sån lång tid.. Resten av dagen var ganska lugn, åkte ner till träningen en sväng och sa hej och berättade om läget.. Köpte chips och natur godis och så slog vi på en film och myste :)
Idag vaknade jag 9.00 av mitt alarm, skämta inte om jag hatar de. Låter som ett brand alarm. haha Men somnade om till kl 10.00 har ätit frukost och legat i sängen.. Har sjukt tråkigt och är rastlös.. Vad ska man hitta på idag då?
Ibland så undrar man hur folk tänker..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0