- Du har fått ett liv, så lev de!

Man lever bara en gång, och den gången är nu. Livet är för kort att kasta bort det på saker som inte är värt de. Jag har varit på botten, du har varit på botten, alla vi har varit där. Men de är ju de som allt handlar om, att kämpa sig upp mot toppen. Att lära sig av sina misstag, att kunna känna känslan, jag klarar de. Att vara oberoende av någon eller något, att klara att stå på sina egna ben, en av stickare här och där är ju vad livet handlar om. Jag kan inte säga att jag har ångrat nått i mitt förflutna, för om så skulle jag aldrig varit den människan jag är idag. Men, alltid de där men, det är tungt när man väl är där, men allt blir bara bättre.. Tiden läker sår. Du har fått ett liv, så lev de!
Jag ler, jag känner att jag vill bara ha mer, jag vill, jag hoppas. :)

Jag skulle ge dig, allting du pekade på,
men bara när du inte hör, vågar jag säga så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0