- Kompis de går bra nu!

Dagarna går sjukt fort nu.. Tisdagen kom Jens till mig på jobbet efter jag hade slutat, åt sushi! Mmmm mi gusta :)
Igår jobbade vi till 5 ist för 6, vi åkte in till Sthlm för att kolla på musikalen leva livet på china teatern med salongen! Så sjukt roligt, man skrattar alltid när man är med er tjejer! Ni kan bara tänka er i bilen på väg in, 5 frisörer, stressade, som alltid, och tidsoptimisterna själva. Kajsa våran 2-års elev följde också med :) Lätt, lätt att jag skulle kolla på musikaler, stand up ist för bio.. Ler fortfarande, hur bra som helst! Sov hos min älskade Linda, dock tvärr slocknade vi båda direkt när vi kom hem. haha

Idag jobb 9-18 som alla andra dagar, kollat upp lite saker och så idag, hoppas på de här för din skull! Så imorgon får vi se ;) världens sötaste !

Fredag då? Jobb 9-17, sen de där missionet, hem och dö? ska nämligen jobba lördag också självklart ställer man upp för laget så jag börja kl 8 på lördag morgon så jag hinner hem till matchen som börjar kl 2 i örbyhus, sjukt taggad! Sen är de KNUT :) åhh roligt, förra året var jag inte med, åkte ju till syd amerika. Har varit med ett par gånger, mer seriöst men nu blir de bara latch.. Men tror de kommer bli bra endå, vi är ett gäng :) Söndagen blir de nog dax att börja packa lite och leta fram alla sommar kläder som jag kommer spendera i i 2 månader medans ni här hemma har de kallt och jävligt ;) Res feber finns.. Har lite smått panik, ska jag verkligen? SJÄLVKLART att jag ska. Saknar och längtar efter er chicas! De kommer bli dunder. Speciellt om du kommer och hälsar på! :)


Minnen, absolut de bästa som finns.






I dont care what they say,
I`m in love with you..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0