- Hubba, bubba :)

Fredags MYS, ligger i sängen redan sen 9, hur skönt som helst. Jobbat 9-17, full rulle och dagen flöt på som de brukar. Jens och grabbarna kom och hämtade mig på salongen, så bar de av mot missionet ;) BUBBA! Världens sötaste valp! Jens blev kär på engång, nu är de bara vänta.. Hoppas för din skull hjärtat, de är du värd! Stressade som vanligt till tåget, hem fort bytte kläder och drog ner till sporthallen, herrarna hade match så jag skulle stå i kiosken, men min snälla mamma gjorde de åt mig så jag kunde titta på matchen. :) Nu har jag plockat och fixat klart allt imorgon, allt in för jobbet imorgon, check! Packat ner kläder till matchen, check! Fixat outfiten till knut, check! Hur bra som helst :) Imorgon då kör vi, all in! Ding, Ding, Ding! Nu snacka lite skit med syster yster som precis kom förbi! CIAO!

Bubba :)



You are always on my mind..

Kommentarer
Postat av: emmy

meeen gud vilken sööööt hund! Är det eran?? Puss

2011-01-16 @ 14:02:00
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0