Boy you got it bad, but i got something good..

Dom här dagarna har gått sjukt fort, jobbat, sovit och Jossan och fixat mina naglar. Sen vare dax, Nyår liksom.. Vad hände där.. Tiden bara rusar förbi.
Men jag tog de lite som de kom, dagen innan hade vi ingen aning om hur nyår skulle sluta. Men lika bra så, för höga förväntingar slutar aldrig bra. Så tillslut hamnade vi hos Fille ute i Upplanda. Men de vart en sjukt lyckad kväll, de dracks, spelade spel, skrattades och mycket mer.. Slutade med att vi åkte hem vid 5 kanske, och då var de hur mycket folk kvar som helst.. Helt galet..
Självklart vaknar jag alltid tidigt när jag är bakfull, kunde verkligen inte sova, hur varmt som helst. Sen kom Hanna, Fille, Leo och hämtade oss, åkte ner till Gullans och käkade, skooja inte om de va mycket folk, alla va där.. Sen hjälpte vi Fille och städade, eller jag, Amanda , Hanna och Fille städade, grabbarna satte sig framför tv:n..  Sen åkte vi hem och myste framför tv:n, slockande direkt.. Vaknade väl vid 9, båda lika hungriga.
-Vi kan väl inte äta pizza igen?
-Eller?
De slutade att Hanna, jag, Jens, Leo, Fille satt på gullans till halv 12.. Bra jobbat!
Så försov jag mig i morse, men hann endå, tränings tid 10-14 i sporthallen.. Bra skönt att springa av sig allt äckligt man stoppat i sig. :s Imorgon är de jobba som gäller, även tisdag.. Men sen är jag ledig, Ons-Tis.. TACK FÖR DE!
Men inte långt kvar nu, börjar pirra lite, ligger och tänker på allt jag ska ta med mig.. Jag ska ju faktiskt bo på ett och samma ställe i 2månader, de va ju inte som i Sydamerika när man hade en ryggsäck där allt skulle få plats i 5 månaderstid :p.. Så jag tar med mig rubbet typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0