- Everybody hurts..

Mycket händer och sker just nu. Fullt upp framöver känns de som. Men tror jag kommer åka på söndag, om jag inte flyttar fram biljetten nån dag. Eftersom jag är sjukskriven 4 veckor, och man kan inte bara åka utomlands, eller jo de klart man  kan, men man får inget betalt för de. Så måste ringa massa samtal idag och dona. Fick "The List" av Rebbe igår, så den måste fixas. Imorgon åker jag till Salongen och färgar håret och måste köpa med mig färg och produkter så de är klart. TACK för de KAJSA :) Nu måste jag snabba mig på, Amanda och jag ska ta en fika och jag ska sola. Hoppas vi får tag i Emma och Alicia så dom kan följa med! :)

Resfeber finns! 

Jag kan inte längre förneka att jag är så kär i dig, att jag är helt såld, att du är allt. Att lämna dig här hemma är inte de lättaste. När de enda jag vill är att ha dig nära. Men tror de kommer bli bra de här, för mig, för dig, för oss..


Sometimes you have to be apart from people you love. But that doesn't mean you love them any less. Sometimes it even makes you love them more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0