- Nobdy said it was gonna be easy

Självklart blir man väckt mitt inatten. Frågan jag får är - Är du sugen på max? haha Ja du min lilla vän. Vilket fall så kom Filippa in vid 8 och väcker mig, hon vill låna min mobil. Sen ringer de och de är Amanda, inte bara en gång utan tre gånger och jag lover att jag skriver- HALLÅ, men helt dött i telefonen. Bra start på dagen! Sen var de bara att göra sig i ordning och följa med Hanna och Amanda till tierp. Var överallt och ingenstans. Lidl, Hemköp, Ica, bolaget och apoteket.. Köpte iaf lösviktsgodis, 3 marabou choklad kakor och fiskbullar i dillsås till mina chicas, VSG! :) Träffade även Julian en sväng och tog en cigg och snackade skit.

När vi kom hem till Örbyhus, solade jag. Packade ner lite mer saker och fixar de sista! Sen skjusade Hanna mig till Jens och vi åt god mat, sjukt hungrig. Enda jag ätit på hela dagen 2 nutrilett. haha Sen kollade jag, Hanna och Amanda på film, jag ville verkligen se den, men slocknade efter 10 min, som vanligt. Är så sjukt trött hela tiden. Min energi försvinner tok för fort..

Imorgon ska jag till Sjukhuset och kolla om dom ska tömma knät på vätska. Sen blir de grändby en snabbis för att handla sista sakerna, sen mina vänner är de bara fredagen och lördagen kvar..



Nobody said it was gonna be easy.
It's only as hard as it seems.
But lately it's harder than usual.
Am I dreaming impossible dreams?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0