- Jag älskar att säga det, HEJDÅ SVERIGE!

Nu vill jag bara skrika rakt ut och säga precis allt vad jag känner, GAAAHHH ! Och NU är de bara LYCKA..
Ska packa i det absolut sista och sen fixa mig. Senare ska vi äta pizza med gäng hänget på gullans. Men Hanna vill att vi ska vara kvar och kolla på trubaduren, men jag känner mest för att krypa ner i soffan och bara hålla om dig, blunda och drömma mig bort ett tag!
Min Michaela och min Rebecca imorgon vid den här tiden sitter jag med er. Åhh gud, underbart!
På Arlanda då? Kommer jag känna lycka? Då kommer jag känna den här klumpen, jag kommer inte vilja släppa.. Shit, 2 månader.. Jag vet att de inte är länge, men de är länge att inte få träffa dig.. Så fort jag lämnar dom på Arlanda och går in till gaten.. Då kommer de inte bara rinna en tår, då kommer jag gråta..

My gift is my song,
And this one's for you.

And you can tell everybody 
That this is your song.
It may be quite simple but
Now that it's done.

Hope you don't mind,I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0