I see your true colors shining through..

Ja då är man ledig då :) Hur skönt som helst! Har bokat biljetten till Teneriffa nu, 30/1 kl 06.00, måste bara ha någon som kör mig, förmodligen får de bli Hanna :) Mycket tankar och fundering över allt, men jag vet att de kommer bli bra! Kommer sakna dig så otroligt mycket. Men jag vet att du och några till ska komma ner till mig och bara mysa. Det kommer bli underbart!
Nu ska jag snart gå upp i sängen en gång till för idag, skjusade ner Jens till stationen kl 9.00, på min lediga dag ;) Hur snäll är inte jag? haha Men jag ska snart till min Emelie, ska mysa, äta lunch och klippa en hög i Österbybruk.
Känslan kärlek, är absolut det bästa som finns, nykär, pirr i magen, kommer på sig själv att man går och små ler konstant, you name it. MEN det är absolut den värsta känslan också. Men man kan inte gå in för att förlora, eller hur var det Cribba? Allt eller inget! Men från mina egna erfarenheter så har alla början sitt slut, sorligt men jag vet inge bättre..

Truth is, everybody is going to hurt you,
you just gotta find the ones worth suffering for.
Snart, snart.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0