2011-09-21

Ligger forftarande i sängen, tänker att jag måste gå upp och fixa i lägenheten, men nu när köket och vardagsrummet blev färdigt känns de som allt stått still. Inte nog med alla tragedier och allt som varit nu. Det snurrar i mitt huvud. Ska iaf upp och plocka och hinna med och riva ner tapeterna i sovrummet och hallen. De blir helt sjukt bra! Vilken skillnad, ska lägga upp bilder sen när allt är klart.
Sen ska jag hämta upp Amanda och Lina så åker vi till tierp och solar :) Har väl aldrig någonsin kännt mig så blek som jag gör nu. Dock har jag inte varit utomlands i sommar, eller haft semester så länge. Men den 15 oktober åker hela salongen till Turkiet med Matrix, de ska bli underbart. Vill också boka thailand i mars, så man verkligen kommer iväg. Men mycket pengar spenderas nu med all renovering.
Ikväll är de träning med innebandyn och de gick sjukt bra i måndags med mitt knä, med de är fortfarande någonting som känns konstigt, så har fått tid den 3 okt.
Snart är de helg, plus löning helt sjukt så tiden går fort. Men i helgen är de vi tjejer som åker och härjar i Gävle, gud så jag behöver de. Underbara ni, dansa, skön musik, gott vin. :)
Jag ska skriva den här texten på en av väggarna i sovrummet.. :) Fint va!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag som hade tänkt att vi skulle till saluhallen på Lördag. Åk till Gävle på Fredag så tar vi Uppsala på lördag :) Saknar dig otroligt mkt gumman, Du fattas mig! <3

2011-09-21 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0