Barcelona all over again..

Ny resa, de ända som tillfredsställer mig just nu. Åka bort, från Sverige, från örbyhus. Träffa nya människor, människor som talar annat språk, annan religion, annan syn på livet. De här blir nog min 6 gång. Älskar Barca. Bästa storstaden men endå så himla mysigt med gamla byggnader och hus. Inge modernt och märkvärdigt. Sjukt bra strand. Jämt varmt, kan aldrig bli för varmt för mig. Utelivet ska vi inte tala om. Grymt. Bra shopping, allt va en tjejresa innebär.

Nästa stopp som jag ligger och planerar och funderar om är Asien. Thailand. Malaysia, Singapore? De blir iaf i jan-feb någon gång. Hur länge vet jag inte än. Men minst 2 månader. Kanske 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0